تیم تنخواه داری آموزش ثبت + مدیریت

در سازمان‌ها مدیریت تنخواه به صورت دقیق و منظم دارای اهمیت است. هر واحد یا بخش معمولاً دارای تنخواه‌دارهای خود می‌باشد که مدیران واحدها و بخش‌ها مسئول تایید و بررسی آن‌ها هستند.

در این مقاله به موضوع تیم تنخواه‌داری در نرم‌افزار تنخواه‌گردان می‌پردازیم که با معرفی قابلیت تیم‌های تنخواه‌داری، این فرآیند را بهینه‌سازی می‌کند و امکان جداسازی مدیران و تنخواه‌دارهای هر بخش را فراهم می‌آورد.

تیم تنخواه‌داری چیست؟

در سازمان‌های متوسط و بزرگ، هر واحد و بخش معمولاً دارای تنخواه‌داران اختصاصی خود است که تحت نظارت مدیران آن بخش‌ها فعالیت می‌کنند. تیم تنخواه‌داری به عنوان یک ساختار مدیریتی، امکان مدیریت جداگانه تنخواه‌داران و مدیران هر بخش را فراهم می‌آورد و به این ترتیب، فرآیند تأیید و بررسی تراکنش‌ها را ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند.

بیشتر بدانید:‌ مهم ترین وظایف تنخواه دار چیست ؟

این ساختار به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کنترل بهتری بر هزینه‌ها داشته باشند و عملکرد مالی بخش‌های مختلف را به‌صورت مستقل ارزیابی کنند.

کاربرد تیم‌تنخواه‌داری؟

تعریف تیم‌تنخواه‌داری در نرم‌افزار تنخواه‌گردان این امکان را فراهم می‌آورد که سیکل تأیید و سناریوی هر تیم به‌طور جداگانه تنظیم شود.

هر تیم تنخواه‌داری می‌تواند تنها به اطلاعات مربوط به خود دسترسی داشته باشد و گزارش‌های تنخواه نیز به‌صورت مجزا برای هر تیم ارائه شود. این ویژگی به افزایش شفافیت و دقت در مدیریت گزارش‌های مالی هر بخش کمک می‌کند و به مدیران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی عملکرد مالی هر تیم را بررسی و ارزیابی کنند.

نحوه تشکیل و  ثبت تیم‌تنخواه داری در نرم‌افزار

اگر در شرکت واحدهای مختلفی (واحد فروش، واحد مالی و …) وجود دارد که هر کدام از این واحدها مدیرهای متفاوت و جریان گردش کار مختلفی دارند می‌توانید از تیم‌های تنخواه‌داری استفاده کنید که هر کدام از تیم‌های تنخواه‌داری دارای سیکل متفاوت تایید می‌باشد و در هرکدام از تیم‌های تنخواه‌داری می‌توانید به افراد مربوطه به آن تیم دسترسی بدهید.

برای تنظیمات تیم‌های تنخواه‌داری شرکت جاری در صفحه «خانه» بر روی «تنظیمات» کلیک کنید و سپس بر روی «تنظیمات عمومی شرکت» کلیک کنید  (عکس 1). در بخش مشخص شده در عکس 2 می‌توانید تیم‌های تنخواه‌داری تعریف شده در شرکت خود را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی «افزودن تیم تنخواه‌داری» می‌توانید یک تیم تنخواه‌داری تعریف کنید که در صفحه باز شده نام تیم تنخواه‌داری خود را تایپ کنید و سپس با کلیک بر روی  آن را ذخیره کنید (عکس 3).

نحوه تشکیل و ثبت تیم‌تنخواه داری در نرم‌افزار

همچنین با کلیک برروی هرکدام از تیم‌های ایجاد شده در صفحه بعد می‌توانید سرفصل‌های حساب مرتبط، مراکز هزینه مرتبط، طرف‌حساب‌های مرتبط و هشتگ‌های مرتبط با این تیم‌ تنخواه‌داری را مشخص کنید.

تنخواه‌داران این تیم هنگام ثبت پرداخت‌ها و دریافت‌ها تنها مجاز به انتخاب از بین موارد تعریف شده مرتبط با واحد خود باشند. شما میتوانید درباره سرفصل حساب + نحوه‌ی ساخت و تهیه گزارش بیشتر بدانید.

 جمع‌بندی

همانطور که اشاره شد، نرم‌افزار تنخواه‌گردان با ارائه قابلیت تیم‌های تنخواه‌داری، بهبود قابل‌توجهی در مدیریت تنخواه در سازمان‌های متوسط و بزرگ ایجاد می‌کند.

این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که سیکل تأیید و سناریوی هر تیم را به‌طور جداگانه تنظیم کنید و دسترسی به اطلاعات و گزارش‌های مالی را برای هر تیم به‌صورت مجزا و شفاف فراهم سازید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!