شارژ تنخواه چیست + آموزش ثبت در نرم‌افزار تنخواه‌گردان

شارژ تنخواه چیست

شارژ تنخواه میتواند تاثیر بسیار زیادی در مدیریت هزینه های شرکت داشته باشد و شما باید با این مفهوم به صورت کامل آشنا باشید. در ادامه این مقاله با مفهوم شارژ تنخواه و نحوه ثبت آن در نرم افزار تنخواه گردان به صورت متنی و ویدیویی آشنا خواهید شد.

شارژ تنخواه چیست؟

شارژ تنخواه پولی است که از طرف کارفرما و یا مدیر به تنخواه‌دار برای هزینه‌های روزمره شرکت و یا جاری پروژه داده می‌شود. این شارژ معمولا به صورت نقد و یا کارت اعتباری در اختیار تنخواه‌دار قرار داده می‌شود.

با استفاده از این امکان تنخواه‌دار می‌تواند هزینه‌های جزيئ شرکت را بدون نیاز به تایید مدیر مالی و یا حسابدار انجام داده و سپس گزارش تنخواه را به حسابدار و یا مدیر مالی ارائه دهد.

بیشتر بدانید: تحویل و تغییر تنخواه دار به چه اقداماتی نیاز دارد؟

آموزش ثبت شارژ تنخواه در نرم افزار تنخواه گردان

در نرم‌افزار تنخواه‌گردان کلیه دریافت‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند. پول‌هایی که از کارفرما یا مدیر دریافت می‌شوند که در نرم‌افزار می‌توان آن‌ها را با موضوع «شارژ تنخواه» ثبت کرد و گروه دوم پول‌هایی هستند که بابت مرجوع کردن یک خرید از فروشنده دریافت می‌شوند که با موضوع «برگشت خرید» ثبت می‌شوند.

برای ثبت شارژ تنخواه ابتدا در صفحه خانه بر روی دکمه کلیک کنید (عکس 1) سپس بر روی دکمه «ثبت دریافت» کلیک کنید (عکس 2). در صفحه‌ای بعدی که در عکس 3مشاهده می‌کنید مبلغ و شرح دریافت را در بخش بالای فرم وارد کنید. همچنین تاریخ و ساعت دریافت (کادر قرمز رنگ مشخص‌شده در عکس 3) که به‌صورت پیش‌فرض بر روی تاریخ امروز و ساعت جاری قرار دارد را می‌توانید تغییر دهید.

آموزش ثبت شارژ تنخواه در نرم افزار تنخواه گردان

همچنین می‌توانید تصاویر فیش‌های واریزی خود را از گالری انتخاب کنید و یا از طریق دوربین در همان لحظه عکس بگیرید و پیوست کنید (عکس 4).

ثبت شارژ تنخواه در نرم افزار تنخواه گردان

برای ذخیره فرم دریافت به دو روش می‌توان عمل کرد. اگر بر روی در بالای فرم سمت راست کلیک کنید، فرم جاری ذخیره می‌شود و یک فرم خام دیگر ایجاد می‌شود که برای راحتی کاربرانی که می‌خواهند چندین فرم را پشت سر هم ذخیره کنند، مفید است و اگر بر روی در بالای فرم سمت راست کلیک کنید، تنها فرم جاری ذخیره می‌شود.

بیشتر بدانید: تنخواه چیست؟ آشنایی با انواع تنخواه

ویدیوی آموزشی ثبت شارژ تنخواه

در ادامه به بررسی ویدیویی این موضوع در دو نسخه وب و موبایل خواهیم پرداخت و به صورت کامل این مراحل را به شما توضیح خواهیم داد.

همچنین شما میتوانید برای دسترسی به ویدیوهای آموزشی نرم افزار تنخواه به صفحه آموزش ویدیویی پنل تنخواه داری نرم افزار تنخواه گردان-موبایل مراجعه کنید.

ویدیو آموزشی نسخه موبایل

ویدیو آموزشی نسخه وب

جمع بندی

در این مقاله به مفهوم شارژ تنخواه و همچنین نحوه‌ی ثبت دریافت آن در نرم‌افزار تنخواه‌گردان پرداختیم. همچنین نحوه‌ی ثبت آن، افزودن تصاویر فیش‌های واریزی و ذخیره فرم دریافت به تفصیل بیان شد.

با استفاده از نرم‌افزار تنخواه‌گردان، تنخواه‌دارها می‌توانند به‌راحتی و با دقت بیشتری شارژ تنخواه را مدیریت و ثبت کنند، که این امر به شفافیت و کارایی بیشتر در مدیریت مالی شرکت‌ها کمک می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!