راهنمای تمام وضعیت‌های گزارش تنخواه در نرم افزار تنخواه گردان 

راهنمای تمام گزارش های تنخواه گردان

در مقاله زیر به بررسی وضعیت‌های گزارش تنخواه در نرم‌افزار تنخواه‌گردان خواهیم پرداخت. استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت تنخواه به مدیران این امکان را می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای و سریع بر تراکنش‌های مالی تنخواه‌داران نظارت کنند و از وضعیت مالی آن‌ها آگاه شوند و گزارش‌های ارسالی توسط تنخواه‌داران را کنترل، بررسی، اصلاح و رد و یا تایید نمایند.

ایجاد و ارسال گزارش تنخواه

زمانی که تنخواه‌داران تراکنش‌های مالی خود را به‌طور لحظه‌ای و به‌روز در نرم‌افزار ثبت می‌کنند، مدیران قادر خواهند بود این تراکنش‌ها را در پنل مدیریت مشاهده کنند.

این قابلیت به مدیران این امکان را می‌دهد که به‌صورت مستقیم و سریع بر فعالیت‌های مالی نظارت داشته و از وضعیت مالی تنخواه‌داران مطلع شوند. با این حال، برای دسترسی کامل و دقیق به گزارش‌های مربوط به تنخواه در پنل مدیریت، تنخواه‌داران باید پس از ثبت تراکنش‌ها، گزارش تنخواه خود را در نرم‌افزار تهیه کرده و برای مدیر ارسال کنند.

برای آگاهی از نحوه تهیه و ارسال گزارش تنخواه مقاله گزارش تنخواه | آموزش ثبت + نمونه گزارش را بخوانید.

وضعیت‌های گزارش تنخواه

گزارش‌های تنخواه در پنل مدیریت تنخواه‌گردان دارای 6 وضعیت می‌باشد که در ادامه هر کدام به اختصار توضیح داده خواهد شد:

  • ارسال نشده: یعنی گزارش تنخواه توسط تنخواه‌دار ایجاد شده است ولی ارسال نشده است.
  • در انتظار تایید من: یعنی گزارش تنخواه در انتظار بررسی شما می‌باشد و شما یا باید گزارش را تایید و یا رد کنید.
  • در انتظار تایید دیگران: یعنی گزارش تنخواه منتظر بررسی سایر مدیران شرکت می‌باشد و پس از تایید مدیران مربوطه، گزارش تنخواه به کارتابل شما ارجاع داده خواهد شد.
  • تایید شده: یعنی گزارش تنخواه توسط شما تایید شده است.
  • در انتظار قطعی سازی: گزارش تنخواه توسط شما تایید شده است ولی هنوز توسط شما قطعی نشده است و برای جلوگیری از ویرایش و یا حذف تراکنش‌های تنخواه بهتر است که گزارش‌های تنخواه قطعی شوند.
  • قطعی شده: گزارش تنخواه توسط شما تایید و قطعی شده است و هیچ کس اجازه ویرایش و یا حذف تراکنش‌های تنخواه را ندارد مگر اینکه از وضعیت قطعی شده مجدد خارج شود.

جمع‌بندی

گزارش‌های تنخواه در پنل مدیریت نرم‌افزار تنخواه‌گردان شامل ۶ وضعیت مختلف هستند: ارسال نشده، در انتظار تایید من، در انتظار تایید دیگران، تایید شده، در انتظار قطعی‌سازی، و قطعی شده.

این وضعیت‌ها که در مقاله به تفصیل توضیح داده شده‌اند، به مدیران کمک می‌کنند تا نظارت کامل و دقیقی بر گزارش‌های تنخواه تنخواه‌داران داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!