گزارش‌ها در نسخه وب

.گزارش مرور حساب ها

برای مشاهده همه اطلاعات ثبت شده در نرم افزار تنخواه گردان میتوانید از گزارش مرور حساب ها استفاده کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  •  در صفحه خانه به قسمت مرور حساب ها بروید.

  • یکی از زبانه های پرداخت ها، دریافت ها و همه را انتخاب کنید.

  • در گزارش مرور حساب ها می توانید تمامی اطلاعاتی که ثبت کرده اید را به تفکیک مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر کدام، خلاصه ای از اطلاعات آن را مشاهده نمایید. همچنین با کلیک بر روی آیکون (  )در بالای صفحه می توانید تراکنش مورد نظر را ویرایش و با آیکون  ( )حذف نمایید.

در گزارش مرور حساب ها امکان فیلتر کردن اطلاعات براساس تاریخ،شماره تنخواه  و یا وضعیت پیوست وجود دارد و همچنین با کلیک بر روی آیکون دریافت فایل خروجی( ) امکان دریافت فایل های خروجی در قالب PDF به صورت با پیوست و بدون پیوست و یا دریافت نسخه اکسل وجود دارد.

.گزارش طبقه بندی مخارج

در این گزارش میتوان اطلاعات ثبت شده را به صورت طبقه بندی شده بر اساس سرفصل حساب ها یا مراکز هزینه مشاهده کرد.

برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • در صفحه خانه به قسمت طبقه بندی مخارج بروید.

  • زبانه های “به تفکیک سرفصل حساب ها  ” و ” به تفکیک مرکز هزینه ها  ”  با کلیک بر روی عبارت « ریز تراکنش ها » در انتهای ردیف، میتوان ریز پرداخت های مرتبط با سرفصل مورد نظر را مشاهده کرد و هم چنین با کلیک بر روی نام سرفصل حساب، اطلاعات  آن سرفصل حساب بر حسب مراکز هزینه مرتبط با آن قابل مشاهده است.

خروجی فایل بدون جزئیات:

خروجی فایل با جزئیات:

.گزارش هشتگ ها 

گزارش هشتگ ها به دو گزارش عملکرد هشتگ ها و گزارش مرور هشتگ ها بخش بندی شده است.

  • در صفحه خانه گزینه «گزارش هشتگ‌ها» را انتخاب کنید.

  • بخش اول- گزارش عملکرد هشتگ ها :

 در این گزارش مانده هر هشتگ را به تفکیک مشاهده میکنید که با انتخاب هر کدام، لیست تراکنش هایی که حاوی هشتگ انتخاب شده است را با مانده آنها مشاهده میکنید.مثلا اگر هشتگ انتخابی نام یکی از بانک های شما باشد تراکنش های مرتبط با آن بانک نشان خواهد داده شد.

همچنین امکان فیلتر کردن تراکنش ها نیز وجود دارد.

بخش دوم-گزارش مرور هشتگ ها :

در این گزارش گردش حساب هشتگ های مورد نظر را میتوانید مشاهده کنید.به عنوان مثال گردش حساب اقای احمدی ،یا گردش حساب آقای احمدی که از بانک صادرات بوده است.توجه داشته باشید که با فعال کردن دکمه «حاوی تمامی هشتگ های انتخاب شده » تراکنش هایی قابل مشاهده هستند که تمام هشتگ های انتخاب شده را دارا باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *