شروع کار با تنخواه‌گردان

.معرفی نرم­‌افزار تنخواه‌گردان

نرم افزار تنخواه گردان ابزاری است برای کمک به تنخواه داران؛ افرادی که مورد اعتماد و امین شرکت هستند و شرکت وجوهی را به امانت در اختیارشان قرار میدهد تا بخشی از هزینه ها را پرداخت کرده و به صورت دوره ای گزارشی از آن را ارائه دهند.

شما می توانید همه هزینه ها را در نرم افزار تنخواه گردان ثبت کنید و در هر لحظه گزارش یا صورت وضعیت تنخواه را با چند کلیک به سادگی آماده و برای مدیر یا کارفرما ارسال کنید. به علاوه می توانید گزارش های متنوعی مانند گزارش مانده وجه نقد و یا گزارش طبقه بندی مخارج را مشاهده کنید؛ اینکه تا به حال چه مبلغی برای هزینه حمل یا برای ملزومات اداری پرداخت کرده اید؛ یا اینکه چه سهمی از این ملزومات اداری مربوط به هر یک از قسمت های شرکت بوده است.

.پنل های نرم افزار تنخواه‌گردان

نرم افزار تنخواه گردان دارای دو پنل است. پنل تنخواه داری که برای ثبت اطلاعات توسط شخص تنخواه دار استفاده می شود و پنل مدیریت که برای مدیریت اعضای تیم و اطلاعات ارسالی آنها استفاده می شود.

.ثبت نام و شروع کار

ثبت نام در نرم افزار تنخواه گردان رایگان است و برای اینکار کافیست بعد از نصب اپلیکیشن و یا ورود به سایت تنخواه گردان، وارد صفحه ثبت نام شده و در آنجا شماره موبایل و یک رمز دلخواه حداقل 5 رقمی وارد کرده و دکمه تایید را بزنید. بعد از این کار یک کد تایید برای شماره شما پیامک می شود که با وارد کردن آن، ثبت نام شما کامل شده و وارد برنامه می شوید.

فرایند کار با نرم افزار تنخواه گردان بسیار ساده است و تنها در سه قدم خلاصه میشود:

1- ثبت دریافت ها (مانند مبالغی که بابت شارژ از مدیر یا کارفرما دریافت می شود)

2- ثبت پرداخت ها (مانند همه خریدها و هزینه های پرداختی)

3- ایجاد گزارش تنخواه؛ که نرم افزار  به صورت خودکار آن را آماده می کند و می توانید به صورت فایل pdf یا اکسل برای دیگران ارسال کنید و یا مستقیما به صورت سیستمی برای مدیریت تیم ارسال نمایید تا در داخل پنل مدیریتی خود مشاهده کند.

نرم افزار تنخواه گردان این امکان را دارد که به نرم افزار های حسابداری شرکت متصل شود و  اطلاعات را مستقیما وارد نرم افزار کند و یا اطلاعات هر تنخواه را مطابق فرمت نرم افزار حسابداری دلخواه شما خروجی دهد تا دیگر لازم نباشد واحد حسابداری همه این اطلاعات را به صورت دستی وارد نرم افزار کند.

از دیگر امکانات نرم افزار تنخواه گردان میتوان به تقویم کاری آن اشاره کرد. تقویمی که میتوانید در آن یادداشت‌های روزانه یا گزارش هایتان را بنویسید، یادآور ثبت کنید و یا کارها و فعالیت هایی که باید توسط شما  یا دیگران انجام شود را ثبت کنید تا در تاریخ مورد نظر در برنامه کاری شما اطلاع داده شود و شما به لحظه از آخرین وضعیت آن کار مطلع باشید.

«تنخواه گردان، دستیار هوشمند شما»

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *