داشبورد پنل تنخواه‌داری در نسخه وب

.داشبوردهای نرم افزار تنخواه گردان

در نرم افزار تنخواه گردان، دو نوع داشبورد وجود دارد. یکی داشبورد پنل تنخواه داری که در آن می توانید خلاصه  ای از وضعیت تنخواه خود را مشاهده کنید و دیگری داشبورد پنل مدیریت اعضا است که خلاصه وضعیت اعضای تیم تنخواه داری و اطلاعات ارسال شده توسط آنها را نشان می دهد. و برای جابجایی بین این دو پنل کافیست از قسمت تنظیمات، گزینه ورود به پنل مدیریت و یا ورود به پنل تنخواه داری را انتخاب کنید.

.نمودارها و داشبورد پنل تنخواه داری

 در بالای صفحه سمت چپ داشبورد پنل تنخواه داری، نام شرکت، آیکون اعلان ها و تنظیمات و همینطور راهنما را میتوانید مشاهده کنید. در ابتدای صفحه تاریخ امروز، خالص پرداخت های امروز نشان داده می شود که اگر بر روی آن کلیک کنید وارد گزارش مربوطه می شوید. همچنین جمع مخارج طبقه بندی نشده را مشاهده می کنید که اگر بر روی آن کلیک کنید، اطلاعاتی را که ثبت کرده ولی سرفصل حساب آنها را مشخص نکرده اید را مشاهده خواهید کرد. و وضعیت مانده وجه نقد من در یک هفته اخیر چگونه بوده است؟ را به صورت نمودار خطی میتوانید مشاهده کنید.

در قسمت “بودجه شرکت چگونه هزینه شده است؟” می توانید جمع هزینه های انجام شده را به تفکیک تنخواه جاری و یا همه تنخواه ها و بر اساس سرفصل حساب ها به شکل نمودار های میله ای مشاهده کنید. و در نمودار جزئیات اسناد نیز می توانید گزارشی از وضعیت پرداخت های خود که تصاویر فاکتورهای آنها پیوست نشده اند را به تفکیک تنخواه جاری و یا همه تنخواه ها مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده ریز موارد فاقد پیوست می توانید از گزارش مرور حسابها، موارد فاقد پیوست را فیلتر نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *