تقویم در نرم‌افزار تنخواه‌گردان

در تقویم برنامه تنخواه گردان کارهای روزانه خود و سایر اعضای تیم را برنامه ریزی و مدیریت کنید و گزارشی از رویداد های خود ثبت نمایید .

 برای ثبت یادداشت های روزانه، یادآور و یا اختصاص فعالیت به اعضای شرکت:

  • به قسمت تقویم بروید.

  • در تقویم نمایش داده شده در بالای صفحه، که پیش فرض بر روی تاریخ روز جاری قرار دارد اگر یادآور ، فعالیت  و یا یادداشتی برای امروز ثبت کرده باشید میتوانید مشاهده کنید , برای روز های دیگر هم به همین صورت است .

  • حال برای ثبت یادآور , فعالیت و یا یادداشت جدید بر روی علامت + در بالای صفحه کلیک کنید.

 

.ثبت فعالیت جدید

در قسمت ثبت فعالیت ها کارهای روزانه خود یا دیگران را ثبت نمایید تا هر لحظه بدانید در چه روزی چه کارهایی را انجام دهید.

همچنین توجه داشته باشید کارهایی که به دیگران تخصیص میدهید، در قسمت اعلانات به ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

 در صفحه زیر ،عنوان فعالیت و تاریخ و شخصی که میخواهید این فعالیت به او  تخصیص داده شود را انتخاب کنید و هم چنین میتوانید زمان یادآوری هم تعیین کنید و در صورت نیاز، توضیحات مورد نظرتان را وارد نمایید و ذخیره کنید.

.ایجاد یادآور

با ایجاد یادآور ها دیگر نگران فراموش کردن مسائل مهم نباشید . موضوع خود را ثبت کنید تا در زمانی که نیاز دارید به شما یاداوری شوید.

برای ایجاد یادآور جدید، نیاز است موضوع آن را بنویسیدو  تاریخ را هم که به صورت پیش فرض بر روی تاریخ امروز است را مشخص کنید و همچنین ساعت یادآوری را هم تعیین کنید , اگر میخواهید این موضوع در زمان های مشخصی به شما یادآوری شود ،تکرار یادآور را فعال کنید.

انواع دوره‌هایی که برای تکرار یادآوری در نظر گرفته شده اند، به این شرح می باشند:

تکرار روزانه: با انتخاب این گزینه، موضوع تعریف شده، همه روزه و در ساعت تعیین شده به شما یادآوری میشود.

تکرار هفتگی: با انتخاب این گزینه، موضوع تعریف شده، هر هفته در یک یا چند روز خاص و در ساعت تعیین شده به شما یادآوری میشود. مثلا هر یکشنبه و یا روزهای زوج

تکرار هر ماه: با انتخاب این گزینه، موضوع تعریف شده، هر ماه و در ساعت تعیین شده به شما یادآوری میشود. توجه داشته باشید که در این حالت دقیقا در همان روز تعیین شده در ماه یادآوری انجام می شود. مثلا اگر بر روی ۳۱ ام هر ماه تنظیم شود، فقط در شش ماه از سال که ۳۱ روزه است به شما یادآوری می شود.

تکرار در آخر هر ماه: زمانی که این گزینه را انتخاب کنید اخرین روز هر ماه اعلان یادآوری را دریافت میکنید؛ فارغ از ۳۰ روزه یا ۳۱ روزه بودن آن ماه.

تکرار سالانه: با انتخاب این گزینه، موضوع تعریف شده، بصورت سالانه و در همان تاریخ و ساعت تعیین شده به شما یادآوری میشود. مثل یادآوری تاریخ تولد دوستان و آشنایان.

و در صورت نیاز، توضیحات مورد نظرتان را وارد نماییدو سپس فرم را ذخیره نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *