اطلاعات پایه در نسخه وب اپلیکیشن

.ایجاد شرکت جدید

شما برای اینکه بتوانید دریافت ها و پرداخت های خود را ثبت نمایید ابتدا  لازم است یک شرکت ایجاد کنید. البته در نرم افزار تنخواه گردان پس از ثبت نام، به طور پیش فرض یک شرکت به نام شرکت من برای شما ساخته میشود.

تعداد شرکت ها در تنخواه گردان هیچ محدودیتی ندارند و شما می توانید به تعداد دلخواه شرکت جدید ایجاد کنید.

برای ایجاد شرکت جدید کافیست:

  • در صفحه اصلی با کلیک بر روی آیکون منوی کناری ( ) ، وارد منو شوید.

  • بر روی ایجاد شرکت جدید کلیک کنید.

  • در اینجا نام شرکت، محل آن، واحد ارزی تراکنش ها و نوع شرکت را وارد نمایید.

در زمان ایجاد شرکت جدید این امکان وجود دارد که شما بتوانید سرفصل حسابهای یکی از شرکت های قبلی خود را در شرکت جدید کپی کنید تا لازم نباشد به صورت دستی اینکار را انجام دهید. برای این کار کافیست بر روی دکمه کپی سرفصل حساب ها کلیک کنید و نام شرکتی که می خواهید سرفصل هایش در شرکت جدید کپی شوند را انتخاب نمایید.

  • حال دکمه تایید () را بزنید تا شرکت جدید ایجاد شود.

.سرفصل های حساب و نحوه ایجاد آنها

منظور از سرفصل‌های حساب، موضوعات و عنوان‌هایی هستند که برای طبقه‌بندی هزینه‌ها استفاده می‌شوند. مانند خوراک، پیک، مواد شوینده و… .با ایجاد سرفصل های حساب و طبقه بندی پرداخت ها می توانید گزارشهای بهتری از مخارج خود دریافت کنید. توجه داشته باشید که در شرکت های اشتراکی، تنها مدیر شرکت است که می تواند سرفصل های حساب و یا مراکز هزینه را تعریف نماید و تنخواه داران به این امکان دسترسی ندارند.

برای ایجاد سرفصل های دلخواه خود:

  • به قسمت تنظیمات بروید.

  • سپس عبارت سرفصل های حساب را انتخاب کنید .سپس با کلیک بر روی دکمه   میتوانید سرفصل حساب دلخواه خود را تعریف کنید و یا با کلیک بر روی گزینه استفاده از سرفصل حساب پیش فرض، می توانید لیست سرفصل های پیش فرض قرارگرفته در تنخواه گردان را مشاهده و در صورت تمایل آنها را ایجاد نمایید.

  • برای ایجاد سرفصل دلخواه بر روی علامت  کلیک کنید. در این صفحه نام سرفصل حساب  و در صورت نیاز، توضیحات مورد نظرتان را وارد نمایید. همچنین از آنجایی که در نرم افزار تنخواه گردان این امکان وجود دارد تا اطلاعات گزارشات تنخواه را به نرم افزار حسابداری خود انتقال دهید، لذا در زمان تعریف سرفصل های حساب می توانید کد حسابداری آن سرفصل در نرم افزار مالی شرکت را با فعال کردن این گزینه وارد نمایید. در انتها فرم را ذخیره نمایید تا سرفصل حساب ایجاد شود.

.مراکز هزینه و نحوه ایجاد آنها

از مراکز هزینه می‌توانید برای طبقه‌بندی هزینه‌های واحد‌های مختلفسازمانی مانند واحد حسابداری، واحد فروش و غیره استفاده کنید و یا در کار‌های پروژه ای می توانید برای جدا کردن هزینه های پروژه های مختلف به عنوان مثال پروژه اقدسیه، پروژه فرمانیه و … یا طبقه بندی فعالیت های مختلف هر پروژه مانند اسکلت، نما، کابینت و… استفاده کنید.

برای ایجاد مرکز هزینه دلخواه خود:

  • به قسمت تنظیمات بروید. 

  • سپس گزینه مرکز هزینه ها  را انتخاب کنید.

2-با کلیک بر روی دکمه میتوانید مرکز هزینه مورد نظر خود را تعریف کنید.  در صفحه باز شده، نام مرکز هزینه و در صورت نیاز، توضیحات مورد نظرتان را وارد نمایید.  سپس فرم را ذخیره کنید.

.هشتگ ها و نحوه ایجاد آنها

با هشتگ ها میتوانید تراکنش های خود را برچسب گذاری نمایید .از هشتگ ها میتوانید به عنوان اسم اشخاص ،حساب های بانکی و … استفاده نمایید.

برای ایجاد لیست هشتگ های دلخواه کافیست:

  • به قسمت تنظیمات بروید.

  • سپس گزینه «لیست هشتگ ها» را انتخاب کنید.

  • برای ایجاد هشتگ جدید بر روی دکمه کلیک کنید.

  • نام هشتگ و رنگ آن را مشخص کنید. از رنگ هشتگ ها میتوانید به منظور طبقه بندی استفاده کنید به عنوان مثال رنگ بانک ها را سبز، رنگ نام سرمایه گذار یا کارفرما را زرد ، نام فروشنده ها را آبی و…  انتخاب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *